Montañita - Reisverslag uit Manta, Ecuador van Irene Vreede - WaarBenJij.nu Montañita - Reisverslag uit Manta, Ecuador van Irene Vreede - WaarBenJij.nu

Montañita

Blijf op de hoogte en volg Irene

22 Maart 2014 | Ecuador, Manta

Dag 9
Roadtrip to Montañita. De twee argentijnen, Luis en Rodrigo die ik ontmoet had tijdens de Canyoning in Baños gingen na Baños in de richting van Montañita. Ik ook, dus dat was een mooie gelegenheid met hun mee te reizen. het mooi8e was dat zij een Auto gehuurd hadden en ik dus niet een 8 uur durende busreis hoefde te doen. de tocht zou met de auto rond de 7 uur ofzoiets duren, tenzij je natuurlijk helemaal verkeerd rijd zoals Luis. uiteindelijk heeft onze roadtrip die we overigens met zn 4ren maakte, charlotte ging ook mee, zon 14 uur geduurt. naa verkeerd te zijn gereden en het feit dat de wegen op het platteland van Ecuador bar slecht zijn, kwamen we na 14 uur aan in Montañita waar het feest al in volle gang was. Omdat er in het plaatsje zelf geen bed meer te krijgen was zijn we met zn 4ren uitgewijkt naar een plaatsje verderop, Olon. Nadat we de spullen daar in het hostel neergegeooid hadden zijn we naar montañita gegaan en ingestroomd in de party!

Dag 10, 11, 12 en 13
zon, zee strand en surfen!!
1e surflessen gehad, en ik kan er niet zoveel van =p, verder heel de dag op het strand liggen en savonds lekker in Montañita eten en drankjes doen. Lekker een soortvan strand vakantietje!!