van Ecuador naar Peru - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Irene Vreede - WaarBenJij.nu van Ecuador naar Peru - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Irene Vreede - WaarBenJij.nu

van Ecuador naar Peru

Blijf op de hoogte en volg Irene

27 Maart 2014 | Ecuador, Guayaquil

Dag 14: van Montañita naar Mancora. allereerst in de bus naar guayaquil en vanuit daar een direchte bus pakken over de grens naar Macora. helaas kwamen we al op 13.00 aan in Guayaquil terwijl de bus naar mancora pas om 19.30 zou gaan.. zo lang wachten daar hadden Zac, Adam, Dana (allen uit australie) en ik niet zo´n zin in. Dus bedachten wij een bus te nemen naar de grens, dan zelf de grens over te gaan en in Peru een bus in de rihcting van Mancora te pakken. Helaas ging dit niet zo makkelijk als gedacht. Eenmaal in het grensplaatsje aan te zijn gekomen, moesten we met een of andere gare taxi naar de douane, deze taxi zou ons later ook naar het grensplaatsje aan de andere kant van de grens dus in Peru brengen.
We zijn later pas na 2 verschillende taxis en een minivan uiteindelijk toch heel aangekomen in Mancora. volgende keer toch maar de directe bus over de grens pakkken!